bloggmyran

Försenad överraskning!

Publicerad 2012-04-25 20:00:00 i -Övrigt,



Sorry, sorry, sorry! Jag hade helt glömt bort den så kallade "överraskningen" som ni som ställde en fråga i min frågestund skulle få ;) 
Och........överraskningen är........en...LÄNKNING! Alla gör vågen...yeay! Nae, skoja bara, så jättekul överraskning var det kanske inte, men det blir som tack till alla som ställde en fråga, Tack så mycket!

Mina Brun

Hanna

Sofia

Mysan at Movietajjm

Beatrice Jakobsson

Fanny Jönsson

Natalia

Sabina Montero

Josefine

Emilia

Emelie Svensson

Länk till svaren på frågestunden hittar ni HÄR!
Kom ihåg att ni alltid kan ställa en fråga via min mail eller via en kommentar!   



- Gör ofta tidsinställt men skriver det aldrig men nu är det tisdintällt iaf! Haha ;)

Ha det gött! :)


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-26 14:52:59

den var fin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela