bloggmyran

Svaren från frågestunden!

Publicerad 2012-04-15 11:42:00 i -Övrigt,

Det tog lång tid jag vet, men här kommer iallafall svaren från frågestunden! ;) Tack alla som postade frågor, för er som gjorde det kommer det en liten överraskning någon gång nästa vecka....hoppas ni är nöjda med era svar och kom ihåg att du alltid kan ställa en fråga, i mail eller en kommentar....vi hörs!

SVAREN:


Varför började du blogga?

Ja.......bland annat så gjorde mina kompisar det och sedan så tyckte jag det verkade roligt att dela med sig till andra om sina tankar och funderingar, jag har alltid gillat att fota så en fotoblogg var självklart!


Om du fick en miljon, vad skulle du göra?

Först och främst skulle jag skänka en stor summa pengar till behövande, sedan skulle jag skaffa mig en riktigt bra systemkamera. Jag tror även jag skulle åka på en stor resa, till många platser, efter det skulle jag spara alla pengar tills jag blir vuxen!

Favoritdjur?

Jag ÄLSKAR djur så att välja ett är svårt. Men bland annat gillar jag hästar, hundar, hamstrar (har en hamster, marsvin, katter, pandor, tigrar......alla djur!

Allt bra? (hörde nog inte till frågestunden men spelar roll, haha)

Allt är bra!

Vad vill du bli när du blir äldre? Vad vill du jobba med liksom? Din stora dröm?

Min stora dröm är att jobba på en resetidning, jag gillar att skriva och att resa, så det är en kombination av båda! Om jag inte blir det så skulle jag antingen vilja bli ryttare och försörja mig på det, eller fotograf!

Bästa färg på kläder?

Jag gillar nästan alla färger, men om jag måste välja en färg blir det nog svart ändå...även om det är lite tråkigt! 

Vad är det bästa/säsmta som har hänt dig?

Det bästa är nog......hmm, det är många saker som är bra, så det är svårt att välja en sak, men jag älskar ju att resa, så när jag fick reda på att vi skulle vara utomlands i tre veckor och resa omkring blev jag ju jätteglad, en annan sak är ju såklart när mitt syskon kom till världen ♥
Det sämsta är när folk i ens närhet går bort...

Vad heter din bästa kompis?

Jag har många bästa kompisar....Lina är en utav dem, hon har en blogg besök den!


Favorit mat? 

Jag gillar många maträtter men, plankstek, grillat och pasta står högst upp på listan! 

 

Favorit blogg?

Bland annat:

miinabrun.blogg.se

nevnarien.se

aredhel.blogg.se 

tildasfoto.webblogg.se


Vad är din naturliga hårfärg? Har du någonsin färgat håret?

Min naturliga hårfärg är Cendré men har nästan precis färgat det mörkare och jag blev jättenöjd! 

Har du naturligt lockigt eller rakt hår? 

Jag har naturligt lockigt, ibland önskar jag att det vore rakt, men oftast är jag nöjd!

Vilken är din favoritaffär?

Gina, H&M, bikbok!

Vad har du för kamera? 

 Jag har den HÄR kameran, jag ska så fort jag kan köpa en systemkamera! Men just nu prioriterar jag andra saker.

Vad fick dig att börja blogga?  

Jag ville dela med mig av mitt intresse för fotografi.

Hur ser din drömkille ut? 

Han skulle vara lång, ha brunt hår, bruna ögon och ha muskler, hihi! 

 

Har du gjort något du verkligen ångrar? 

Ja, det har väll alla.


Sådär ja! Hoppas verkligen ni blev nöjda med svaren!




 



Kommentarer

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-15 14:17:40

Kul att du är med och tävlar, lycka till! :-)

Postat av: Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Publicerad 2012-04-15 14:54:17

Förlåt för sent svar :)



SVAR: Tackar!

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2012-04-15 16:25:47

sv: okej :D

Postat av: fanny jönsson

Publicerad 2012-04-15 19:22:14

sv; tack för svaren :)

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-15 20:27:57

Veckans blogg vinnarna är nu dragna & ny tävling är igång!

In och kolla om det blev du ! :-D

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

Postat av: Lina | photo ♥

Publicerad 2012-04-15 21:34:38

Aw <3 Förresten har skapat den nya bloggen nu (:

Postat av: sara

Publicerad 2012-04-16 20:15:19

Hej otroligt fin blogg :)



Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :) Tack på förhand fina du :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-16 22:27:00

Du har inte missat världens BÄSTA blogg va? Kika gärna in här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

& anmäl dig till dagens blogg :)) Xoxo Saandriiiee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela