bloggmyran

Reason why you have not received updates last few days ...

Publicerad 2012-05-11 16:02:30 i -Vardag,

Som sagt, jag har ju inte bloggat de senaste dagarna...eftersom jag har varit sjuk, har haft "känns-som-om-jag-ska-spy-och-känns-som-om-jag-har-feber"
Det bara kändes som jag skulle spy, men jag gjorde det aldrig och det kändes som att jag hade feber men....det kanske jag hade? Tog aldrig tempen... ;) Idag var jag i skolan, jag klarade dagen, men är inte på topp, direkt! Vad tråkigt det är att prata sjukdomar! Man blir snurrig i huvudet och vill bara krypa ner under täcket när man hör ordet, sjuk, feber, spya, o.s.v!

Kanske blir någon mer uppdatering idag, eller inte, jag får se, men nu vet ni läget!
Ha det gött!

På tal om sjukdomar...ehh...nae, tråkiga saker...eller jag vet inte...jag ska få en en sån här i munnen:
(bild: Google)

Kommentarer

Postat av: Nicole Dahl ♥

Publicerad 2012-05-11 16:20:55

sv: tack så mycket, desamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela