bloggmyran

Fest/tjejkväll/kalas!

Publicerad 2012-03-31 15:49:24 i -Vardag,

Idag ska jag på fest, med bara tjejer alltså, tjejkväll! Men vi ska ju fira Lina som har fyllt år, så det blir ju som ett kalas, därför blev rubriken lite konstig...;) hihi!

Nyss var jag och min kompis i stan och jag köpte en present till Lina (kan inte säga vad, hon kanske läser det här)
Det var roligt i stan, nu har min kompis lärt mig äta kebab (som jag inte gillat förut) och jag tycker det är jättegott nu...! Sedan åt jag glass också, som inte var god...haha :) Nu vet ni hur min dag varit, hur har ni haft det idag?

Vill fota hästar, men så länge får ni lite inspirationsbilder för det, bilderna är alltså inte tagna av mig ;) Alla hästar är islandshästar eftersom det är världens bästa hästras enligt mig! Dem har en väldigt speciell plats i mitt hjärta!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-31 16:11:06

humhumhum, du visste att jag skulle läsa det. Inte sant? (;

Postat av: Pommez♥

Publicerad 2012-03-31 23:07:57

Söta hästar!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-04-01 02:21:01

sv: varsågod! :)

Postat av: Nelly

Publicerad 2012-04-01 13:28:29

Islandshästar är mysiga ^^

Postat av: Lilly

Publicerad 2012-04-01 14:39:07

vackra hästar!

svar: haha, visst är dem..! hur mår dudå?kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela