bloggmyran

Dustinhome-tävling-valfri produkt

Publicerad 2012-06-10 15:39:11 i -Tävlingar,

Jag är med i en tävling på dustinhome där man kan vinna en valfri produkt ur deras sortiment, men med 10 000 kronorsgräns.


Jag vill vinna den här produkten eftersom jag länge velat ha just denna kamera och självklart för att jag ÄLSKAR att fotografera! Jag vill vinna just en Nikon D5100 för att jag tycker det verkar vara en jättebra kamera och för att jag gillar Nikons kameror. Anledningen till varför jag valde just detta "kit" är för att det är jättbra med två stycken objektiv! Då kan jag utveckla mina fotografier ännu mer och samtidigt testa på olika objektiv. Dustinhome har ett stort utbud av produkter men jag visste direkt vad jag ville vinna! Jag känner att jag inte kan utvecklas så mycket mer med kameran jag har nu och det vore toppen med en systemkamera. Om man har en systemkamera känner man sig ju så mycket proffsigare än med en kompaktkamera. Plus att det finns så mycket tillbehör att köpa till att man kan ha kameran i många år! Jag vill så gärna vinna och jag hoppas att jag gör det. Det vore guldvärt!





dustinHomeCompetition.jpg Reser du mycket i jobbet? Med en Acer Travlemate kan du enkelt ta med dig din dator vart du än är på väg.

Kommentarer

Postat av: Alice - bilderbyalice

Publicerad 2012-06-10 17:42:37

Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

Postat av: Moa<3

Publicerad 2012-06-10 18:02:01

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :)

du har tid att anmäla dig innan 22:00 ikväll ! kram :)



direktlänk----> http://meisy.blogg.se/2012/june/bli-veckans-blogg.html#comment

Postat av: Vilma Bolding

Publicerad 2012-06-10 18:21:24

Vilket fint namn du har!



www.ladylay.blogg.se

www.ladylay.blogg.se

www.ladylay.blogg.se

Postat av: emilia

Publicerad 2012-06-10 19:11:33

Skulle vara jättesnällt om du kunde svara på detta; http://emiiliaa.blogg.se/2012/june/hjalp-mig-nu.html#comment

Du kan desutom få en chans att få en länk! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela