bloggmyran

Fem fakta!

Publicerad 2012-04-07 20:05:29 i -Vardag,

Fem saker du KANSKE inte visste om mig!

1. Jag älskar italiensk glass, det är det godaste som finns!

2. På fritiden är jag i stallet, en utav mina stora drömmar är att få tävla på stora tävlingar, hästrasen är självklart islandshäst!

3. Svenska är mitt favvoämne i skolan, mitt stora mål är att bli journalist!

4. Jag hatar alla sminkvideos som finns på youtube, där det sitter en massa
tjejer och sminkar sig med, foundation, rouge, 10 lager mascara osv! Men man är ju finare som man är! Ändå tittar jag på de där videosen( får inspiration då) Och ändå sminkar jag mig!

5. Jag älskar min ögonfärg tycker själv den är jättefin, men det säger jag inte till någon, vill inte skryta...

Nu vet ni lite mer om mig!


(bilden är inte tagen av mig)





Kommentarer

Postat av: Berta K

Publicerad 2012-04-07 22:53:52

Glad påsk!:D Vad har du gjort idag?:) Kram!

Postat av: Anjali

Publicerad 2012-04-08 17:40:40

sv: de bra! haft en skön dag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela