bloggmyran

Jul, jul, jul!

Publicerad 2011-12-18 20:29:51 i -Vardag,

Det märks ännu mer att det är jul nu, idag gjorde vi ett pepparkakshus, precis som jag tidigare idag sa!
Det blev ett jättesöt pepparkaksstall! Med hästar och en liten skog bakom, gulligt, helt enkelt!
Nu ska jag byta design, vill inte ha rosa längre.....
Plus att jag ska erkänna att jag inte kan byta heder, vet inte hur man gör!! Lina eller Ebba, hjälp mig!!!
Vi pyntade granen idag också, den blev jättefin! :)
Hoppas, hoppas, hoppas att snön ligger kvar imorgon! Då kommer det kännas att julen är här!
Tjao, Tjao och god fjärde advent!!

Kommentarer

Postat av: Lina - fotoblogg

Publicerad 2011-12-20 15:28:53

sv; Åh,vad bra - men din design ser jätte konstig ut ;o

Postat av: L i i i O

Publicerad 2011-12-22 19:43:20

snygg blogg (:

följa varandra via bloglovin ? (:

Postat av: Belinda

Publicerad 2011-12-23 13:31:06

Hej, vad gärna med i min frågestund! :)



http://mmidnightsun.blogg.se/2011/december/fragestund.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela