bloggmyran

Hej allihoppa!

Publicerad 2012-09-01 13:52:34 i -Övrigt,

Tänkte börja med att säga att jag ska börja blogga igen! Men inte här....nu har jag haft en sommar utan blogg och det har vart roligt, men nu tänkte jag börja igen (varför inte liksom?) det kan ju vara en kul grej att ha en blogg nu när skolan dragit igång.
Som sagt så har jag ju skaffat systemkamera och under den här sommaren (måste vara ärlig) har jag utvecklats mer än någonsin inom fotografin! 
Jag kan tyvärr inte skriva om allt jag har gjort i sommar för då skulle det bli världens längsta inlägg....men jag har bland annat varit i Frankrike och umgåts med vänner och familj! Det har varit än härlig sommar även om vädret inte alltid varit på den goda sidan ;) 
 
Men nu måste jag ju ta och länka min nya blogg åt er: 
 
klicka HÄR eller HÄR för att komma till den
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-06 09:57:20

HEJ!! Finaste
Hoppas di vill hjälpa mig, behöver bara ca 20 röster. Röösta på mitt finfina bidrag NUMMER 3.. Hoppas du vill hjälpa.. Länk på bloggen som tack också.. :)

nr3
http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela