bloggmyran

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-08 21:01:01

Jga har en Nikon D 3100 och den är toppen ,den har en inbyggd guide som gör det lätt för ny börjare att lära sig ,nikon D5100 har min syrra och den är lite svårare att fatta har lite mer megapixlar och är lite dyrare :D men om du är osäker sök på google och läs om alla kamerorna!

Postat av: D E B O R A H (Photography by Deborah)

Publicerad 2012-05-08 22:05:01

Svar: Kan försöka fixa ett sånt inlägg imorrn. ^^



Av dom du har här i inlägget... Tycker Canon verkar vara bäst mellan nikon och canon.



Men själv har jag en smidig Sony för ca. 9.000. Tar proffs-bilder.. Även fast det är den första kameran jag någonsin höll i! ^^

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-05-09 14:34:06

Jag skulle säga Canon. Jag har en Canon EOS 500D, och den är superbra :) Lätt att använda och passar därför även nybörjare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela