bloggmyran

Viktigt inlägg!

Publicerad 2012-06-24 16:40:00 i -Vardag,

   Tar en bloggpaus p.g.a att jag har tröttnat lite på att blogga och så har jag inte tid ( har sommarlov ju! ;)  
   Är inte 100% säker på att jag kommer tillbaka heller, i sånnafall tror jag att jag kommer tillbaka med en helt ny blogg, kanske...!  
 
 Jag vill även tacka! Tacka er som läst och följt min blogg, jag trodde aldrig jag skulle ha 100 besökare i snitt, per dag..och samla ihop 43 följare via bloglovin! Kan inte fatta det. Är väldigt nöjd med mig själv och vad jag åstadkommit! Jag vill tacka er för att ni har kommenterat och alltid varit så otroligt snälla, jag har bara behövt gå in på blogg.se och tänkt "Åh, en ny kommentar" och så står det "Otroligt fin bild, vännen" och det värmer, såååååå mycket! En del av er, bloggläsare har jag ju pratat med varje dag! Ni har blivit som vänner för mig, man tänker ju inte på att man faktiskt lär känna många personer i bloggvärlden! 
 
Det låter som att jag säger hejdå, att jag aldrig kommer tillbaka! Det är inte så, det kan jag lova. Men jag inte lova när, när jag kommer tillbaka. Det kan bli om en vecka, två eller tre. En månad, tre månader. Ett år! Jag vet inte än! Men när jag kommer tillbaka så lovar jag att jag länkar min nya blogg här! Så kika in ibland, och kolla, då kanske ni ser ett inlägg med en länk till min nya blogg.  
 
Jag vill även klargöra att jag inte tappat fotointresset! Läs mitt förra inlägg så fattar ni att jag inte har tappat fotointresset, haha! Tvärtom, bloggen får liksom inte plats riktigt, hoppas ni förstår!  
 
 Hejdå, så länge! Tack för allt! 

Kommentarer

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

Publicerad 2012-06-24 18:17:00

tråkigt :(

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

Publicerad 2012-06-24 18:34:20

sv: kan förstå det, hehe :)

Postat av: Linnéa Grann

Publicerad 2012-06-24 23:45:10

Usch vad tråkigt! Kommer ju sakna dig!! Hoppas att du kommer tillbaka snart :-D

Postat av: ebba

Publicerad 2012-06-25 11:48:07

GODMORGON , önskar dig en toppen måndag och en bra start på den nya veckan :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

Publicerad 2012-06-25 14:22:11

sv: hihi :)

Postat av: F R I D A - M A R I A

Publicerad 2012-06-25 15:50:37

Trist att du tröttnar, men hoppas att du kommer tillbaka! :D

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-06-29 13:39:26

ibland behövs det bloggpaus!
hoppas att du har det bra :)

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-06-30 23:32:40

Holaaa!
Tänkte bara meddela att jag har märkt att vissa tagit bort från bloglovin när man gjort byte så jag rensar nu alla, om du fortfarande vill ha ett bloglovinbyte med mig så släng in en kommentar! :-D
Kram!

Postat av: PETRUSSON ★ Photography

Publicerad 2012-07-03 12:37:58

Vinnarna av *Månadens blogg* är utsedda! Kika in om det blev du och var gärna med igen! :D

http://petrusson.blogg.se/2012/july/manadens-blogg-juli.html#comment

Allt bra annars? :)

/ PETRUSSON ♥

Postat av: Clara - TopElite

Publicerad 2012-07-11 22:35:51

Ha en fortsatt super bra kväll! Ta gärna en titt på min blogg också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela