bloggmyran

Är så jävla glad!!!

Publicerad 2012-06-24 14:00:27 i -Övrigt,

Nu har jag skaffat systemkamera! Jag är så glad att jag skulle kunna springa 10 varv runt jorden (nästan)! Det är en Nikon d3000, och jag är superdupernöjd med den! Vi åkte in till mediamarkt i fredags och köpte min nya älskling!! ♥
Den är bara bäst, kan inte säga något dåligt om den! Älskar den verkligen! Nu har min fotodröm gått i uppfyllelse, en systemkamera liksom, kan inte fatta det! Ni kanske tycker att jag överdriver, men om ni tycker det så vet ni inte hur mycket det här betyder för mig! :D 
 
  Kika in på bloggen i eftermiddag, för då kommer en liten förklaring till varför jag inte skriver "nu kommer det ännu mer fina foton på bloggen"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: minabrun - photo

Publicerad 2012-06-24 14:13:27

åååh vad kuul, grattis! :D

Postat av: minabrun - photo

Publicerad 2012-06-24 14:49:20

sv: åh tack! :D
haha får se, om jag känner mig själv rätt, så kommer jag inte orka byta på länge haha :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Publicerad 2012-06-24 19:32:14

Grattis blev med så glad :)

Postat av: D E B O R A H - Vardag, foto & mode

Publicerad 2012-06-24 20:36:24

Grattis! :D

Sv: Ja. :( Den är inne på lagning nu.. Så får inte tillbaka kameran förrän om typ 2 veckor! :(
Men ska skaffa en egen, en Canon 600D eller 60D.


Tråkigt att du ska ta en bloggpaus! Men det kan man behöva ibland. För att få tillbaka blogg-lusten. <3

Postat av: Linnéa Grann

Publicerad 2012-06-24 23:47:06

Vad roligt! Grattis :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela