bloggmyran

Vad fort helgen gick!

Publicerad 2012-01-22 17:31:45 i -Övrigt,

Igår hade jag det jättemysigt med kompisarna! Vi tittade på Titanic, första gången jag såg den, bästa filmen jag sett!
Innan har jag bara sett små bitar av den men aldrig hela! Den var jättesuperdupermegasuperduperbäst! Sista timmen grät vi hela tiden! Den var så sorglig, har aldrig gråtit så mycket över en film!

Idag på förmiddagen(allihoppa sov över där) så gick alla ut och fotade, och sen tittade vi på film igen, fast en annan den här gången! Bjuder på några bilder från, förmiddagen och från eftermiddagen, då jag fotade vattten:igen!





Inte de vackraste bilderna, men får skylla på snön den gjorde allt lite svårare!

Vatten igen, som jag fotade när jag kom hem:







Själv tycker jag att det är jättekul att fota vatten!

Tjao!


Kommentarer

Postat av: E L L I

Publicerad 2012-01-23 08:31:16

Följer dig med nu :)

Postat av: Neha

Publicerad 2012-02-12 11:03:15

Snygga bilder:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela