bloggmyran

Äntligen bloggar jag från datorn! Vilket betyder: BILDER!!

Publicerad 2012-01-15 17:39:21 i -Övrigt,

Nu blev datorn ledig, haha! Så det kommer lite fina(enligt mej,vad tycker ni?) bilder!


 Denna lilla varelse tog jag kort på genom glasrutan på ett akvarie!


 Lyktor i träden, är alltid fint!


Vill bara säga att jjjustannaa.blogg.se ( som jag tipsade om i ett annat inlägg ) har slutat blogga! Tråkigt men så är det:(    

Ekenbergsflickan bloggar dock fortfarande!

Nu ska jag väll ta och titta statistiken, tjao!


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-01-17 18:59:57

sv; Jag vet inte.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-19 17:21:21

Hej!

Fin blogg, kika gärna in på min och släng in en kommentar/fråga/ösnkemål i inlägget "fråga på" om du har lust :)



Ha en tevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela