bloggmyran

Tävling om en Canon EOS 600D!

Publicerad 2012-02-23 13:09:14 i -Tävlingar,

Min drömresa skulle gå till Australien, där tror jag att jag skulle få allt jag önskar, mycket shopping, bad, dykning och andra ävntyr som att åka till Ayers rock, i öknen eller åka för att se Operahuset eller varför inte åka längs med den populära 243-kilometer långa vägen, Great Ocean Road? Jag tror att det finns mycket att se i Australien och det är det jag är ute efter! Jag tror att jag först och främst skulle åka till Sydney och sedan ta dagsturer därifrån! Jag vet att jag någon gång i mitt liv kommer att göra denna drömmen sann! Och jag hoppas att resan blir lika bra som jag nu har förväntat mig!

Jag älskar att fota och har länge tänkt köpa en systemkamera, men de kostar ju en del! Canon EOS 600D är den kamera jag kollat på och den kamera jag skulle vilja ha, så jag blev väldigt förvånad när jag såg tävlingen om just denna kamera.
I sommar ska vi åka på semester och då skulle jag vilja fota de vackra stränderna, alla äventyr vi hittar på, när min lillasyster simmar omkring i havet och allt det där som man inte kommer ihåg om man inte har bilder att titta på efteråt! Och med en systemkamera får man ju jättebra bildkvalité.

När jag någon gång åker till Australien så kommer definitivt systemkameran få hänga med och den kommer jag ha i handen hela resan!









Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-24 07:31:24

sv: Jaaa klart :D

Postat av: Maria [Fotoblogg]

Publicerad 2012-02-24 16:55:03

sv: Bilden är tagen i Havstensund

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

Publicerad 2012-02-24 17:04:20

Det skulle varit kul att åka dit :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-24 17:32:50

fin blogg!

skulle va hemskt kul om du kika in på min o lämna en kommentar. :)

Postat av: Maria [Fotoblogg]

Publicerad 2012-02-24 19:04:49

sv: ;) Det stämmer bra det, ligger i närheten av Grebbestad.

Hoppas du har en trevlig fredagskväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela