bloggmyran

Har märkt att......

Publicerad 2012-02-11 10:32:30 i -Övrigt,

......det inte går att kommentera mina inlägg när jag bloggar från mobilen, synd att jag inte märkt det förns nu! I fortsättningen ska jag inte blogga från mobilen, det är ju såklart jag som gjort något fel när jag publicerat inlägget. Det finns nämligen en inställning där, där det står: Kommentarbar, ja/nej. Och det kryssade jag i ja på, man kanske ha nej som inställning? Om någon vet svaret (jag har blogg.se-appen) så säg gärna till, det blir bättre uppdatering om jag kan blogga från mobilen.

Jag vill också rätta ett stavfel i det förra inlägget, det ska såklart inte stå krismöte utan krispigt, sorry!

Som sagt: Hör av er om ni vet svaret om kommentarinställningen och det...

Bjuder på en bild, som ni nu kan kommentera om ni vill, haha..

Kommentarer

Postat av: - Tiffany Eliasson

Publicerad 2012-02-11 11:07:18

SVAR: Ja precis, älskar den!

Använder tyvärr inte det, men kommer fortsätta att följa dig via din blogg!! :)

Postat av: - Tiffany Eliasson

Publicerad 2012-02-11 11:27:36

SVAR: Det låter toppen, hoppas du får en bra lördag! :)

Postat av: M I N A B R U N

Publicerad 2012-02-11 11:38:52

sv; tack för tipset! :)

Postat av: ebba (:

Publicerad 2012-02-11 12:55:17

om du ska köpa en systemkamera så köp en nikon , dom lär man sig snabbt , canon kan ta till flera år att lära sig .

Postat av: MATILDA ^

Publicerad 2012-02-11 15:09:00

sv: men ofcourse!! säg till när du lagt till mig så följer jag dig sen :D kram

Postat av: Netty♥

Publicerad 2012-02-11 17:36:50

sv' Visst kan vi göra de!

Sök på http://www.nattstad.se/nettys så hittar du min blogg. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela