bloggmyran

Jag har lärt mig så mycket!

Publicerad 2012-04-13 18:51:57 i -Vardag,

Jag har lärt mig så mycket med den här bloggen! Jag har lärt mig hur man gör en design, jag kunde inte göra en header i början och fattade ingenting av alla dem där koderna! Och med det vill jag även tacka Ebba som hjälpte mig med det!

Jag har lärt mig att man måste ge för att få ( syftar på bloggvärlden ) Och med det menar jag läsarna! Man måste läsa andras bloggar för att få läsare till sin egen blogg!

Jag har även fått reda på att många gillar mina bilder! Det är folk som kommenterar att dem är fina och det blir jag så otroligt glad över! Hihi ;)

Jag har även lärt mig mycket inom fotografi, genom att läsa andras fotobloggar lär man sig så otroligt mycket! Man inspireras, får tips och lär sig mycket mer.

Jag tycker bloggen är ett sätt att visa vem man är! Jag behöver inte tänka på vad andra ska säga, för om någon kommenterar något dumt kan jag bara trycka på delete......det går ju tyvärr inte i vanliga livet!

Jag gillar verkligen att blogga och jag tror inte jag kommer sluta med det än på ett tag!

Det var väll det jag hade att säga idag, hoppas ni gillade det här inlägget!

Jag avslutar med en bild, på en vacker solnedgång!

Kommentarer

Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Publicerad 2012-04-13 19:10:37

sv: Phonefashion är ett företag som gör skal till alla möjliga telefoner. Kika in deras sida och se om de gör skal till din mobil. Länk finns i inlägget du kommenterade

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-13 19:24:49

tack :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

Publicerad 2012-04-13 19:56:12

Vad bra :)

Postat av: minabrun - photography

Publicerad 2012-04-13 21:56:24

sv; tack! :)

Postat av: fanny jönsson

Publicerad 2012-04-14 11:34:04

sv; ja det var väldigt gott ! :D

Postat av: ebba (:

Publicerad 2012-04-14 12:22:39

sv;tack , jag vet att den inte sparar men har ingen lust att fixa det nu . Ska fixa en ny design om ett tag så ska försöka fixa det då ;)

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-14 14:09:51

Hola sweetie!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin helg & tipsa om 2 tävlingar jag har igång just nu :-) Kanske är någon av dom någonting för dig? Båda har enkla regler!



* Vinn en super snygg mustaschring här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment

* Tävla om veckans blogg där jag drar 3 vinnare genom slumpen som får stå i min meny en hel vecka här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



GO FOR IT, vad har du att förlora?! :-D

Kram ♥

Postat av: minaaaaa

Publicerad 2012-04-14 14:18:21

sv; ja verkligen :)

Postat av: LISAFISAP ★ Photography

Publicerad 2012-04-15 19:16:37

Åhh så fin blogg! Ville bara kika in och önska dig en fortsatt trevlig kväll ★

Allt bra annars? :]



/ LisaFisaP



PS: Glöm inte veckans blogg och bli länkad för 200-300 besökaren! ↓

http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v16.html#comment

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-04-16 18:27:02

Magiskt fin bild

Postat av: Hagelstorm - Bröllops & porträttfotograf

Publicerad 2012-04-16 23:50:44

Fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela