bloggmyran

Fototävling: Tema sommar!

Publicerad 2012-04-19 17:27:07 i -Tävlingar,

Jag är med och tävlar om dem HÄR reflexskärmarna. Tävlingen är hos Linnéa! 

Jag vill vinna reflexskärmarna för att dem fångar upp ljuset och ger fotot lite mer effekt! Jag har tänkt köpa en, men det är kul att tävla! För mig kan det inte bli sommrigare än badkläder som hänger på tork efter en härlig dag på stranden!

Jag följer Linnéa på bloglovin och har ställt en fråga via blogresponse. Det tycker jag ni också ska göra!

Min bild:



Foto: Jag     Redigering: Jag, i Picasa 3  

Kommentarer

Postat av: M I C K I

Publicerad 2012-04-19 17:53:21

Jättefin blogg! Vad har du för planer i helgen? :D

Postat av: linnea [FOTOBLOGG]

Publicerad 2012-04-19 21:31:06

svar; kul att du vill vara med! :)

kram

Postat av: johanna

Publicerad 2012-04-20 13:53:33

Hej!:) (nu blir detta ytterligare en sån där jätte opersonlig, skit tråkig kommentar, jag är för lat för att sitta och svara "personligt" på alla kommentarer jag fått under mitt flera månaders uppehåll) det jag ville komma fram till är att jag nu har kickat igång bloggen igen, och jag hoppas att du inte glömt bort mig!;) haha

Postat av: johanna

Publicerad 2012-04-20 20:23:26

de känns kul:') haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela