bloggmyran

Ny header!

Publicerad 2011-12-23 14:16:27 i -Vardag,

Ska fixa en ny header, eller ny och ny! Nu har jag ju ingen!! Har bestämt mig för att ta reda på hur man gör och fixa det själv...... nu när jag har jullov har jag ju tid också! Men jag funderar på vilket program jag ska använda.... Photoscape eller picnik? Vad tycker ni?? 

JULAFTON IMORGON!! Jag älskar julen, det är så mysigt. Undrar vem som är tomte i år? Förra året var jag det. Det var jättekul, nästan så att dem små gick på det!! HIHI! Julmat är gott, speciellt köttbullar och gravad lax, sill funkar :) 

Har fått förfrågan om att följa varandra med bloglovin!! Jättekul! Men hur gör man för att få en sån där " följ mig med bloglovin" -ikon!

                                                                                          Tjao, Tjao! 



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela