bloggmyran

Favoriter!

Publicerad 2011-12-23 14:56:01 i -Vardag,

Innan jag laddar över julbilderna tänkte jag lägga in mina favorit höstbilder! Ni har ju redan sett några av dem men det är kul med lite repetition, jag laddar inte över bilderna så ofta, så julbilderna finns bara i kameran, än så länge, laddar över dem någon dag, kanske ikväll, kanske imorgon, kanske om tre dagar, vi får se! Men här kommer mina favvobilder, från hösten!
                     Tjao!



















Vilken är din favorit?

Kommentarer

Postat av: Vem?

Publicerad 2011-12-23 19:31:45

- hahaha, okej! ;D Jag gillar inte coop....

Postat av: Daniella

Publicerad 2011-12-23 19:56:46

God jul och gott nytt år :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Myra

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela